uslugi-informatyczne hostowane-aplikacje-microsoft outsourcing-it system-antywirusowy-est-nod32 telefonia-voip-3cx

Obsługa informatyczna firm

Obsługa informatyczna firm jest sztandarową pozycją w ofercie w firmy CompService. Posiadamy bogate długoletnie doświadczenie w zarządzaniu infrastrukturą IT małych i średnich firm.

Przygotowaliśmy dla Państwa pakiety usług, które powinny pomóc w wybraniu odpowiednich opcji, które najlepiej będą odpowiadały Państwa potrzebom.

Pakiet SILVER

Jeśli prowadzą Państwo małą firmę, w której jest kilka komputerów, to Pakiet Silver znakomicie się sprawdzi w Państwa przedsiębiorstwie. 
Pakiet ten jest idealny dla tych, którzy nie tyle potrzebują stałej opieki, co okazjonalnego wsparcia informatyka. 
Należy jednak pamiętać o tym, że komputer stale jest narażony na ataki wirusów, trojanów i inne niebezpieczeństwa czające się zwłaszcza w Internecie, dlatego poza pakietem Silver wskazane są cykliczne przeglądy sprzętu komputerowego i oprogramowania

Pakiet GOLD

Jeżeli w Państwa firmie kładzie się nacisk przede wszystkim na ciągłość pracy, to najlepszym rozwiązaniem będzie Pakiet Gold.
W Pakiecie Gold mogą Państwo określić swoje oczekiwania oraz zadania i terminy ich wykonania (np. comiesięczne profilaktyczne skanowanie wszystkich komputerów w biurze programem antywirusowym). Otrzymują Państwo także dodatkowy pakiet 10 godzin do wykorzystania w ramach zryczałtowanej opłaty miesięcznej za opiekę informatyczną Państwa firmy.

 Pakiet PLATINUM

Jeżeli zależy Państwu przede wszystkim na ciągłości pracy oraz szybkiej reakcji na ewentualną usterkę, to najodpowiedniejszym rozwiązaniem będzie Pakiet Platinum. w którym  mogą Państwo określić swoje oczekiwania oraz zadania i terminy ich wykonania (np. comiesięczne profilaktyczne skanowanie wszystkich komputerów w biurze programem antywirusowym). Otrzymują Państwo także dodatkowy, powiększony pakiet 12 godzin do wykorzystania w ramach zryczałtowanej opłaty miesięcznej za opiekę informatyczną Państwa firmy.

 Pakiet Local IT Support

Jeżeli Państwa firma ma własny IT Support, a potrzebują Państwo natychmiastowej reakcji w Państwa lokalnym oddziale na terenie Trójmiasta, to rozwiązanie zapewni Pakiet Local IT Support.   W lokalnych oddziałach firm, które mają scentralizowaną infrastrukturę IT, nie sprawdza się standardowa opieka informatyczna (IT outsourcing), poniważ większość zadań jest wykonywana zdalnie

To rozwiązanie ma jednak poważną wadę: jeśli potrzebna jest szybka interwencja specjalisty w lokalnym oddziale firmy (często bardzo odległym od centralnej siedziby firmy), np. w przypadku awarii Internetu, łącza VPN lub jednego z urządzeń, wówczas dział IT z centrali fimr jest… bezradny.

Jeżeli również Państwo mają tego typu problemy w swoim oddziale – przyjdziemy Państwu z pomocą! Pakiet Local IT Support to recepta na wszelkie problemy lokalnych oddziałów firmy.

Co konkretnie otrzymają Państwo w Pakiecie Local IT Support?

  • Gwarancję błyskawicznego czasu reakcji (maks. 4 godziny!) po zgłoszeniu awarii.
  • Natychmiastowe podjęcie działań zalecanych przez centralny IT i przywrócenie pracy lokalnego oddziału firmy.
  • Minimalne koszty usługi: płacą Państwo jedynie za gotowość na zgłoszenie awarii oraz za czas faktycznie przepracowany przez naszego specjalistę.

Pakiet Elastyczny

Jeżeli żadna z propozycji nie spełnia Państwa oczekiwań, prosimy wypełnić ANKIETĘ, która umożliwi nam stworzenie oferty dostosowanej do Państwa potrzeb.  Proszę zaznaczyć wszelkie opcje, które Państwa interesują,  w odpowiedzi przedstawimy orientacyjny koszt wybranego pakietu. Formularz zostanie przesłany do nas, gdy wszystkie pola zostaną wypełnione. Dziękujemy.

Zestawienie pakietów

Przygotowaliśmy dla Państwa zestawienie oferowanych pakietów usług opartych na zryczałtowanej opłacie miesięcznej.

Prezentujemy w tabeli zestawienie głównych opcji dostępnych w naszych pakietach. Klikając w nazwę kolumny "Utwórz Elastyczny", zostaniesz przekierowany do formularza, który umożliwi stworzenie oferty dostosowanej do Twoich potrzeb.

Pakiet Silver Gold Platinum Local IT Support Utwórz Elastyczny

liczba komputerów

< 5 < 10 < 20 - ?

konsultacje telefoniczne w godzinach 9-17 / pn-pt

usługi informatyczne usługi informatyczne usługi informatyczne usługi informatyczne usługi informatyczne

dojazd na terenie Trójmiasta GRATIS

usługi informatyczne usługi informatyczne usługi informatyczne usługi informatyczne usługi informatyczne

pomoc zdalna (helpdesk)

usługi informatyczne usługi informatyczne usługi informatyczne usługi informatyczne usługi informatyczne

preferencyjne ceny na sprzęt komputerowy

usługi informatyczne usługi informatyczne usługi informatyczne usługi informatyczne usługi informatyczne

doradztwo w zakresie wyboru rozwiązań teleinformatycznych

usługi informatyczne usługi informatyczne usługi informatyczne - ?

zarządzanie kontami pocztowymi POP3/IMAP i stroną WWW

usługi informatyczne usługi informatyczne usługi informatyczne - ?

profilaktyka antyspamowa

usługi informatyczne usługi informatyczne usługi informatyczne - ?

profilaktyka antywirusowa

usługi informatyczne usługi informatyczne usługi informatyczne - ?

administracja siecią LAN i dostępem do Internetu

usługi informatyczne usługi informatyczne usługi informatyczne - ?

administracja serwerem firmy

- usługi informatyczne usługi informatyczne - ?

okresowa konserwacja sprzętu komputerowego

- usługi informatyczne usługi informatyczne - ?

okresowa konserwacja oprogramowania komputerowego

- usługi informatyczne usługi informatyczne - ?

kopie bezpieczeństwa danych na urządzeniach NAS/SAN Klienta

- usługi informatyczne usługi informatyczne - ?

inwentaryzacja oprogramowania firmy

- - usługi informatyczne - ?

inwentaryzacja sprzętu komputerowego firmy

- - usługi informatyczne - ?

obsługa maszyn wirtualnych (VMware, Hyper-V)

- - usługi informatyczne - ?

zarządzanie hostowanymi aplikacjami Microsoft (Exchange, SharePoint, Lync)

- - usługi informatyczne - ?

konsultacje telefoniczne w godzinach 8-20 / pn-sob

- - usługi informatyczne - ?

ilość godzin do wykorzystania przez klienta w miesiącu

7 10 14 2 ?

czas reakcji na powiadomienie telefoniczne o awarii *

4 h 2 h 1 h 4 h ?

cena netto zł / miesiąc

599 899 1499 299 kontakt

* Czas reakcji należy rozumieć jako czas od zgłoszenia usterki do momentu podjęcia działań mających na celu jej usunięcie. Jeżeli problem nie zostanie rozwiązany zdalnie np. w trakcie rozmowy telefonicznej lub połączenia zdalnego) następuje jego ocena, jeżeli zostanie uznany przez Państwa jako krytyczny, bezzwłocznie wysłany jest na miejsce awarii specjalista w celu usunięcia problemu na miejscu.

Klienci

Kontakt

CompService - usługi informatyczne
ul. Doki 1, 80-958 Gdańsk
tel.: +48 58 741 85 30
fax: +48 58 741 85 39
Hotline: +48 510 055 265

CompService na  facebookCompService na  twitterGoogle+